Wybieramy ladę biurową

Recepcja jest kluczowym miejscem każdego biura, ponieważ to właśnie tam zrobione zostanie pierwsze wrażenie na każdym petencie, który tam trafi i będzie oczekiwał na przyjęcie. Absolutną koniecznością jest umieszczenie tam wykwalifikowanego personelu oraz zadbanie o estetykę przestrzeni. Za tę ostatnią kwestie odpowiada przede wszystkim lada biurowa, która będzie miejscem pracy recepcjonisty czy sekretarki. Wizytówka firmy W wielu firmach klienci rzadko trafiają do biura i większość swoich kontaktów z przedsiębiorstwem wiążą z innymi jego działami. Tym niemniej, w wielu sprawach będą musieli do biura trafić i ważne jest wtedy, by znaleźli się w miejscy reprezentatywnym i wygodnym.

Elegancka lada biurowa powinna być podstawą dla całości wystroju wnętrza opartego na identyfikacji wizualnej firmy oraz zapewniać gościom możliwość komfortowego oczekiwania na spotkanie. Zwykłe biurko to zła alternatywa Zwykłe biurko nie może być alternatywą dla lady, ponieważ nie zapewnia ono wizualnej definicji dla przestrzeni. Jest to też zupełnie inny rodzaj użyteczności ze względu na kwestie czysto praktyczne, ponieważ lada pozwala osobie przy niej działającej pracować w pewnym ukryciu w stosunku do petenta. Jej obszar roboczy nie jest widoczny. Użyteczne wskazówki Istnieje grupa trendów, które dają nam kierunek przy kupowaniu lady do biura.

Czarno- biała lada biurowa Wśród nich kilka ma charakter silnie dominujący: - kontrast bieli i czerni – białe i czarne lady to rozwiązanie bezpieczne i stylowe, ale trzeba pamiętać, że na czerni bardzo widoczny jest kurz; - kolory ziemi – wszystkie brązy, beże i podobne odcienie traktowane są jako reprezentacyjne i w pewnym sensie neutralne, przez co tworzą przyjemny klimat pracy oraz stanowią po prostu ładny estetycznie wystrój wnętrza; - minimalizm i brak symetrii – podobnie jak w naszych mieszkaniach, minimalizm jest bardzo pożądany i można kierować się w stronę prostych form oraz materiałów takich jak chociażby stal; - nasycone kolory – w pewnej kontrze do głównego nurtu oferuje się także bardzo silnie zaznaczone, jaskrawe kolory, jak na przykład cytrynowy i jasny fiolet połączony z bielą, co jest często znakiem rozpoznawczym firm stawiających na innowacyjność lub kontakt z kobietami i dziećmi.